می گریزم از خود گاهی ...


میگریزم من از خودم گاهی..چون خودم آتشی ست در جانم...مثل آتش که می رمد از باد...من از آشوب خود گریزانم.............

نظرات 3 + ارسال نظر
اینترنت هوشمند 9092304900 شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

شرکت رویال مکث افتخار دارد سرویس جدید هوشمند خود، I.N را معرفی نماید. مزیت I.N این است که دیگر نیاز به خرید کارت تلفن نبوده و می توانید بدون نیاز به پین کد و در هر ساعت از شبانه روز، به خدمات تلفن بین المللی شرکت دسترسی پیدا کنید.
روش اتصال به شبکه:
کلیه مشترکین عزیز کافیست با شماره ده رقمی شبکه 4648 230 909 تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط شماره مقصد را وارد نمایید.
نقاط تحت پوشش:
این سرویس امکان برقراری ارتباط با اکثر نقاط جهان (آمریکا، کانادا، اروپا، چین، کره، ژاپن و ...) را فراهم می آورد.
■ برای اطلاع از نقاطی که تحت پوشش سیستم IN رویال مکث باشندبا 77379750 تماس بگیرید .
هزینه مکالمه:
نرخ هر دقیقه مکالمه 49 تومان محاسبه میگردد، که هزینه آن پس از مصرف و با قبض دوره ای تلفن محاسبه میگردد.
سوالات متداول:
آیا از شهرستانها هم می توان از سرویس I.N استفاده نمود؟
■ در حال حاضر خیر.
آیا تماس با موبایل کشورهای دیگر امکان پذیر است؟
■ بله، در حال حاضر موبایل کشورهای آمریکا، کانادا، چین، هنگ کنگ و سنگاپور در دسترس می باشد.
آیا قیمت سرویس I.N در تمام شبانه روز یکسان است؟
■ بله، در تمام ساعات شبانه روز قیمت دقیقه ای 49 تومان می باشد.
هر یک دقیقه تماس همان یک دقیقه است یا 3 دقیقه؟
■ یک دقیقه
مالیات هم به این مبلغ افزوده می شود یا خیر؟
■ خیر، برخلاف سرویسهای متداول شرکت مخابرات که از مشتری دریافت می گردد مالیات سرویس I.N مستقیماً توسط شرکت رویال مکث پرداخت شده و از این بابت مبلغی از مشتری دریافت نمی شود.
هزینه در کدام قسمت قبض تلفن می آید؟
■ در قسمت سرویس هوشمند مخابرات - ای ان.
هزینه مکالمه داخل شهری هم به مبلغ 49 تومان اضافه می گردد؟
■ خیر، فقط همان دقیقه ای 49 تومان بر روی قبض محاسبه میشود.
آیا شرکت رویال مکث وابسته به مخابرات می باشد؟
■ خیر، سرویس I.N با استفاده از شبکه هوشمند مخابرات توسط شرکت رویال مکث راه اندازی گردیده و محاسبه مصرف و دریافت وجه از روی قبض تلفن توسط شرکت مخابرات انجام می شود.
چرا سرویس I.N شرکت رویال مکث؟
■ بدلیل اینکه سرویس I.N شرکت رویال مکث نقاط بیشتری (600 نقطه) را تحت پوشش قرار می دهد و هزینه آن نیز نسبت به سایر رقبا ارزانتر می باشد.
پشتیبانی : 77068403

عسل بانو ی خودمون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.asalgisooyeto.blogfa.com

چه جمله های کوتاه و گویایی رو مینویسید . در درون شما چه خبره که با گفتن همین یک جمله ی کوتاه آروم میگیرین و راضی میشین ؟ درست بر عکس من که از فرط زیادی گفتنی هایم دچار بن بست شدم و نمیدانم کدام را بنویسم .
من هم دلم میخواهد از آشوب خودم و از آشوبی که دیگران در من ایجاد میکنند فرار کنم اما .... چه کنم که بسته پایم !!

کرم کتاب یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://mybookk.blogfa.com/

دیر است برای گریز از خود آتش که در گیرد رمیدن از باد هیچ حاصل ندارد به ایست و مردانه بسوز در غوغای خود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد